fredag, september 22, 2006

Tommy

  Posted by Picasa

2 Comments:

Blogger Mette Solkær said...

Kære alle
det er nogle rigtig fine fliser (hvem sagde kakler?!) I fik lavet... Jeg får fotograferet de sidste og tager dem med til Aabenraa i næste uge for at brænde dem, så lægger jeg fotos ind af det også...Lyder det som om jeg har vildt styr på det her medie, så er det løgn, synes stadig det er frygtelig uoverskueligt, men nu fandt jeg da vej...måske I skal inviterer mig som medbruger af Jeres blogs igen for jeg har vist iukke fået konfirmeret noget som helst, og så kan jeg ikke skrive hos jer( rigtig forstået?!)
Tju-hej,Mette:O)

11:30  
Blogger Lene said...

Ikke helt rigtigt forstået Mette. :)

Bloggen Kig-forbi er vores fællesblog og den skal man være medlem af for at kunne skrive indlæg i og sådan...Det er en blog, hvor vi alle på lige fod er administratorer. De blogge vi har hver især dem er vi kun selv er administatorer af, men alle andre kan lægge kommentarer. Der er forskel på indlæg og comments.

KH Lene

17:10  

Send en kommentar

<< Home